Saturday, July 20, 2013

GLA Complex & Wanita Saling Memerlukan..

Alhamdulillah, 10 pertama Ramadhan sudah pun berjaya kita lalui.. Rasa macam baru jer sehari dua kita berpuasa kan...Cepat je kan masa berlalu.. So macam mana puasa anda semua? Kekal Bertenaga, Fokus, Cergas tak? Saya doakan moga-moga kita semua kekal bersemangat beraktiviti biarpun berpuasa... Jangan jadikan puasa sebagai alasan untuk lesu, tidak perform dengan kerja, dan macam-macam lagi alasan yang entah pape kan... Ala.. Sebulan je pun Allah nak latih kita dengan fardhu puasa..kalo nak tahu macam mana nak kekalkan stamina... berpuasa tetapi tetap cergas, fokus & bertenaga PM saya segera..  :lol:

Kalo letih berpuasa sebab lapar tuh.. hmm.. itu namanya ujian.. alaaa ujian berpuasa namanya.. Time berpuasa nih laa baru kita dapat rasa macam mana perasaan orang yang kekurangan makanan, makan cuma sekali sehari.. tu pun makan biskut jagung cicah dengan air kopi..lagi perit jika ada yang hanya minum air masak sahaja untuk terus berjuang meneruskan hidup..Allahu Akbar! . Mudah-mudahan selepas Ramadhan, hati kita lebih lembut, mudah tersentuh dengan kesukaran hidup orang lain..  inshaAllah..


Pilihan Terbaik Wanita

Bulan Julai 2013 ni, SHAKLEE telah membuat tawaran hebat kepada pengguna di luar sana.. kalo bulan-bulan sebelum ni Meal Shake, Vivix dan lain-lain..  sekarang GLA Complex laaa pulak....beli 6 botol percuma satu.. tp kalo anda baru nk mncuba, baru blajar blajar makan shaklee kata orang tuh..  maka saya syor anda beli jer.. try tengok dulu hasil dia... kalo efektif, berkesan , maka bolehlaaa memborong GLA C ni dari saya..semestinya dengan  harga ISTIMEWA inshaAllah.. sebelum tuh, info penting nih... jika anda sedang hamil, anda di nasihatkan tidak mengambil GLA C kerana dikhuatiri akan merosakkan janin & kelahiran awal dari yg spatutnya.. jika anda menghidap sawan juga di nasihatkan tidak mencuba-cuba GLA C kerana di khuatiri jgak risiko sawan bertambah-tambah pulaks...  ingat tuh! jangan paksa-paksa diri nak ambik plak yer bakal-bakal customerku....:lol:

Fungsi & Kebaikan GLA Complex 





Runsing Kitaran Haid Yang Tidak Teratur!


Jika anda sedang bingung dengan kitaran haid anda yang tidak menentu, kejap lama.. kejap sekejap-sekejap.. kadang-kadang tuh datang mengejut...hmmm.. caner tuh.. kan dah susah di buatnya.. maka dengan itu..saya mengesyorkan anda nekad mengambil GLA C nih.. tak sungguh tak melata..tak tumbuh orang tak kata... jika kurang berkesan ..  takdelaa saya merekemenkan kepada anda... InshaAllah masalah anda akan berakhir... Baca perkongsian pengalaman pengguna GLA C kt bawah ni.. dia telah pun berjaya mengatasi masalah tersebut.. kini giliran anda laa plak (jika anda seorang wanita ler).. Yang paling penting SEMPURNAKAN IKHTIAR! Moga Allah sudi membantu.. Alhamdulillah Wa Syukru Lillah, dengan izin Allah mereka (lihat testimoni di bawah) telah berjaya keluar daripada masalah yang merunsingkan mereka selama ini.. 








Berjaya Tingkatkan  Kesuburan & Hamil 

Selain menurunkan tahap kolestrol, GLA C ni jgak  membantu melegakan sindrom pra haid (PMS) seperti senggugut, kemurungan dan lain-lain. Malah GLA C membantu meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan wanita. Alhamdulillah, dengan izin Allah jua.. ramai wanita di luar sana telah berjaya hamil setelah menggunakan GLA C nih. Antaranya... wanita kt bawah ni ( baca testimoni beliAu yang teruja bergelar bakal ibu setelah berikhtiar menggunakan GLA C). Siapa laa x seronok bila dapat bergelar ibu kan? Yang penting bagi insan.. menyempurnakan ikhtiar, mudah-mudahan Allah sudi membantu permudahkan hajat & urusan.. Tak gitu? 





Di Serang Senggugut Yang Menyakitkan

Tahukah anda.. apabila seseorang mengalami senggugut sebenarnya dia kekurangan Gamma Linolenic Acid (GLA). Simptom sebenar dan tahapnya berbeza antara seseorang wanita dengan wanita yang lain. Berbeza-beza tahap kesakitan. Maka sebab itu seseorang yang berhadapan dengan masalah tersebut perlu mendapatkan GLA C ni dengan kadar segera. Saya ulangi.. dengan kadar segera! 


Apabila berlaku senggugut hakikatnya berlaku kekejangan pada otot dalam rahim dan sekitarnya...Maka sebab itu anda mengalami kesakitan yang amat sangat! Bagi mereka yang mengalami gejala yang menyakitkan ini.. Semoga Allah sudi  membuka pintu hati anda  untuk segera mendapatkan GLA Complex ni.. . Mudah-mudahan selepas itu kesakitan anda berkurang dan dapat pulih inshaAllah.. Sempurnakan ikhtiar! Moga Allah sudi membantu.. ingat tuh! Untuk maklumat lanjut tentang simptom-simptom, akibat PMS ni sila klik di sini. Kena baca taw untuk ilmu.. Membaca jambatan ilmu (ni laaa pesan cikgu-cikgu kt skolah dulu-dulu kan.. :lol: )


Merawat Masalah Kulit

Yang pastinya antara kelebihan vitamin GLA C Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yg asli. GLA juga mampu menangani masalah kulit kepala berkerak, berkuping, bersisik. Nah! cuba baca testimoni berikut.. Alhamdulillah..Dengan izin Allah masalah yang dihadapinya berakhir jugak setelah menyambar GLA C nih..Dia telah sempurnakan ikhtiar... dan akhirnya Wallahu Khairal Musta'an...



GLA Complex Bukan Hanya Untuk Wanita 

Tetapi GLA boleh juga diambil oleh lelaki. Jangan salah anggap plaks dengan GLA C ni. Bukan di hasilkan untuk kaum hawa sahaja taw.. oleh kerana berlambak testimoni daripada kaum Hawa maka ia di lihat agak dominan dan lebih sesuai dengan wanita.. padahal itu tidak tepat sama sekali.. saya ulang algi sekali.. ITU TIDAK TEPAT SAMA SEKALI. Baik anda lelaki ataupun perempuan GLA C nih inshaAllah sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, darah tinggi dan kencing manis.

Dapatkan segera GLA Complex


Jika terdetik di hati anda untuk mendapatkan GLA C nih.. maka itu tandanya anda mahu memberi peluang kepada diri anda.. peluang untuk melalui pengalaman yang sama dengan mereka-mereka di atas tuh (alaaa yang share testimoni tuh).. Maka untuk melengkapkan lagi momentum perubahan yang anda mahu capai tu.. Jangan segan-segan PM saya di Sihat With Ummi dengan harga istimewa. Rugi taw.. kalo tolak.. HARGA ISTIMEWA tuh..  Promosi bulan Julai 2013 GLA Complex. Beli 6 percuma 1.. tapi bagi anda yang mahu mencuba, 1st timer.. saya syorkan anda dapatkan 1 GLA C ni terlebih dahulu..untuk melihat tindakbalas/respon sistem badan anda.. Alami kelebihannya terlebih dahulu.. dan kemudian inshaAllah jatuh chenta dengan GLA C ni :lol:...Beri peluang kepada diri anda.. Sempurnakan Ikhtiar! Moga Allah sudi membantu.... Cepat-cepat.. sambar GLA Complex..

0 comments:

Post a Comment