Monday, July 22, 2013

Berbaloi Sapu Krim Herbal Blend..

Alhamdulillah Wa Syukru Lillah, kita masih lagi diberi kesempatan untuk terus bermujahadah, berpuasa dalam Ramadhan al Mubarak nih.. cepat plak Ramadhan kali ni kan.. sedar-sedar dah nak masuk separuh Ramadhan.. Moga-moga Allah sudi memandang puasa kita di siang hari.. inshaAllah..



Nah! Krim Herba Serbaguna

Baiklah untuk entri kali nih.. saya ingin menghasut anda yang tengah membaca posting saya nih.. mencuba Krim Herba Serbaguna atau dalam bahasa jawanya kita sebut Herbal Blend Multipurpose Cream.. :lol: Kali nih anda x perlu susah-susah telan taw.. nama pun krim...dah tentulah sapu je kan.. ala..macam lotion yang slalu anda guna tuh.... Cuma kali ni special ckit kerana krim herba nih di estrak daripada herba-herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.


Manfaat & kebaikan krim herba nih seperti yang anda baca kt atas tuh.. macam-macam kelebihan dia kan.. nama pun dah multipurpose.. . dah tentu laaa banyak kegunaan dia kan.... tak gitu.. :lol:  Nak hilangkan parut, kesan jerawat ke, kesan-kesan luka, tumit pecah, kesan chicken pox, ruam pada bayi, gatal-gatal kat badan.. inshaAllah ambik jer Herbal Blend nih dan sapu laaa kat tempat-tempat tuh... kalo anda/anak-anak demam.. sapu krim herba ni seluruh badan.. inshaAllah kurang ckit tahap kepanasan tuh..

Testimoni Pengguna Krim Herba Blend 




Mudah Guna & Harga Murah

Kalo laaa ESP yang lebih mahal harganya tuh sampai habis stock anda semua serbu dalam Ramadhan ini kali.. apalaaa sangat dengan krim herba nih.. harga amat berpatutan dan murah! Seperti biasa untuk harga istimewa.. PM saya laju- laju kat Sihat With Ummi

Saya menghasut anda supaya menyimpan krim herba ni sebagai stok mesti ada kat rumah... senang kalo tetiba rasa panas badan demam, rasa gatal-gatal tetiba.. leh terus  ambik dan sapu.. xpun  boleh guna krim ni juga sebagai lotion harian anda untuk melembutkan tona kulit anda yang anda rasa kasar tuh.. (kalo tona kulit dh sedia ada lembut..nk guna pun xpe..) :lol: Pe pun, ingat pesan saya SEMPURNAKAN IKHTIAR! MOGA ALLAH SUDI MEMBANTU..  Selamat Meneruskan Ibadah dalam bulan Ramadhan..


0 comments:

Post a Comment