Thursday, October 17, 2013

[KHASIAT] InshaAllah Omega Guard Untuk Semua Golongan.. Termasuklah BF Mom, Kanak-Kanak & Preggy Mom..

******************************************************************************************************************

PM laju-laju sampai lebam-lebam di sini:

Like page SWU nih untuk tawaran hebat dengan harga Istimewa :

SMS/Whatsapp cepat-cepat untuk respon super duper cepat:
☎ : 013-5601272

******************************************************************************************************************

[HANGAT] Omega Guard (Minyak Ikan) Memang Pilihan Terbaik

Dulu-Dulu Omega Guard 6+1 (Feb 2013 Promo)

Bulan Februari 2013 lepas, time promo itu hari.. sape2 beli 6 botol dapat free 1 botol.. bertuahkan time tuh ..mmg dapat simpan untuk berbulan-bulan stok tuh ..7 botol..maw xnye.. kalo sebijik sehari makan.. dah ckup untuk stok setahun lebih tuh.. satu botol ada 90 bijik.. 

Xtawlaaa bila plaks laa agak-agaknya.. Shaklee nk wat promo ntuk Omega Guard nih.. mengapa eh Omega Guard nih sesuai untuk semua golongan?? Meh kita kita apa yang Omega guard nih bagi kt golongan sasaran.. ibu Menyusu, ibu mengandung, kanak-kanak, penghidap darah tinggi, golongan terlebih berat pun bermanfaat jugaks..



Minyak Ikan Terbaik Di Dunia

Pasti anda tertanya-tanya.. Mengapa terbaik di dunia?? Meh cni saya share dengan anda semua.. Omega Guard Shaklee nih mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA & lain-lain lagi. InshaAllah Asid Eikosapentanoik (EPA) baik untuk kesihatan jantung & sendi, manakala Asid Dokosaheksanoik (DHA)  pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak. DHA dan EPA merupakan asid lemak 3 yg ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai inshaAllah mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi sistem saraf & fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Shaklee OmegaGuard merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.


Kisah Benar! Ayahku Ada Darah Tinggi

Suatu petang saya singgah ntuk fotokopi pamplet di salah sebuah pam minyak berdekatan kt kg..  ''ayah saya makan Omega Guard..''  kata pemuda yg sedang bertugas di kaunter setelah meneliti kandungan pamplet di tangannya..  "Owh ye ke? Sakit pe? Beli kat mn? So mcm mn kesan dia? ok?" panjang lebar plaks saya bertanya.. maklumlaa excited jugak nk taw..  

"ayah ada darah tinggi.. Beli itu hari kt farmasi.. Farmasi Liew..alhamdulillah tekanan darah ayah makin baik.. ok.." balas anak muda tersebut.. ''Hmm.. x mahal ke? Bape RM itu hari beli..? " makin teruja plaks saya nak taw detail..  "owh.. harga regular customer.. so murah laa.. sb dh biasa ulang alik farmasi tuh..." jelasnya .. Saya pun apa lagi..terus je bagi pamplet & bgtaw.. "owh.... laen kali kalo nk Omega Guard or apa-apa..leh beli dengan saya.. " sempat jugaks tuh mempromo.. 


Bersemangat Untuk Sebarkan Manfaat

Itu baru secebis testimoni life saya perolehi sepanjang terjebak dalam Shaklee nih.. Allahu Rabbi.. Saya bersemangat untuk untuk terus sebarkan manfaat & kebaikan ini kepada mereka yang sedang diuji, golongan yang berhajat untuk mendapatkan sesuatu yg lebih baek.. 

Semoga Allah sudi permudahkan inshaAllah.. Saya juga bercita-cita supaya anda yang sedang membaca tulisan saya nih.. untuk berbuat perkara yg sama.. "SEBARKAN KEBAIKAN-KEBAIKAN" nih.. Jom bersama saya .. kita bersama-sama berganding bahu, bekerjasama untuk terus memberi manfaat kepada orang lain.. 

Sempurnakan Ikhtiar! Boronglah Segera

Harga istimewa memang senantiasa ada...Saya tunggu order daripada anda ( yer..anda yg sedang membaca luahan saya nih..  ). Harga mampu milik.. yang paling penting kita Sempurnakan ikhtiar! Moga Allah sudi membantu..  mn taw lepas guna Omega Guard nih.. dengan izin Allah anda mampu tersenyum puas kerana hasil positif yang anda tagih selama nih.. Beri peluang kepada diri anda..  Cuba, dan terus jatuh chenta dengan Shaklee inshaAllah 

0 comments:

Post a Comment