Sunday, October 6, 2013

InshaAllah Vivix Membantu Turunkan Paras Gula Dalam Badan (Diabetes)

******************************************************************************************************************

PM laju-laju sampai lebam-lebam di sini:

Like page SWU nih untuk tawaran hebat dengan harga Istimewa :

SMS/Whatsapp cepat-cepat untuk respon super duper cepat:
☎ : 013-5601272

******************************************************************************************************************

Kali nih.. saya nak pujuk anda semua membeli minuman ajaib lagi terbaik nih.. Vivix..nampak BOTOL KECIK je tetapi dia punya penangan .MashaAllah.. BESAR MANFAATNYA xmampu nak cakap kat sini.. Allahu Rabbi.. rugi bebenor rasanya kalo si kecil Vivix nih tak di rebut-rebut sampi licin kt HQ .. 

Benarlaaa orang jawa cakap.. kalo x kenal, maka x cinta.. sekali dah kenal, terus melekat di jiwa Apasal saya duk sibuk-sibuk sangat memujuk anda membeli Vivix nih segera eh? 


Vvix Ramuan 100% Semulajadi

Sebenarnya... Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Si kecil Vivix nih mengandungi campuran unik 4 botani terbaik! Iaitu... Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah & Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Apa tuh Polifenol eh? Polifenol merupakan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan &sel anti-penuaan semulajadi..

100% semulajadi yer! No campur-campur bhn-bhn kimia itu ini, xde pewarna/ perasa tiruan! Saya ulangi.. TIDAK ADA BAHAN-BAHAN TERLARANG ITU INI YER! Kalo ada campuran bahan terlarang... saya tidak bersungguh-sungguh mcm ni... memujuk anda menyambar stok Vivix nih.. Usahkan anda.. Saya sendiri pun tak akan bergelumang dengan Shaklee nih.. kalo ia memudharatkan diri sendiri..Tetapi saya berhasrat untuk sebarkan kebaikan-kebaikan nih, semoga manfaat besar yang telah di lalui ramai orang di luar sana setelah minum Vivix nih.... turut sama anda rasai.. Dengan izin Allah.. anda mampu tersenyum puas setelah mendapatkan Vivix nih.. 



Fungsi ramuan yg terdapat dalam vivix...
===================================

Nah! Berikut merupakan sebahagian besar daripada manfaat si kecil nih..

1.Muscadine Grape
- Mempunyai ciri- ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus & anti- bakteria.

2.Purple Carrot
- Mengurangkan risiko penyakit koronari jantung

3. Elderberry
- Memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular & jantung, mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan & penghadaman

4. Polygonum Cuspidatum
Melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah & mengurangkan berat badan.


[Vivix 1001 khasiat] Terbaek ntuk rawat Kencing Manis/Darah Tinggi.. 




Ѽ Jom hadiahkan kepada orang-orang yang anda kasihi..Lazimnya bila usia dah meningkat.. Macam-macam penyakit menyerang ibu /ayah kita.. Kencing manis, darah tinggi.. dua penyakit serangkai yang tidak dapat di pisahkan..

Ѽ Kasihan mereka terpaksa ulang alik ke klinik untuk mendapatkan stok ubat...dah lanjut usia nih.. kalo dapat, kurangkan laaa ubat-ubatan bagai tuh yer..

Ѽ Mengapa? Awat?? Anda taw sebabnya kan...beralih laa kepada ramuan herba, dan sebagainya..

Ѽ Untuk info.. Shaklee 100% Natural Safe, Ramuan Semulajadi.. di uji secara klinikal.. mmg berkesan... (InshaAllah membuatkan anda tersenyum kerana hasilnya)

Ѽ Selain menurunkan paras gula (baik untuk diabetes) , Vivix juga baik untuk mereka yang mengalami darah tinggi.. 2 in 1 laaa senang citer..

Ѽ Harga Baek Punyer Lagi Istimewa Menanti..

Ѽ Sempurnakan Ikhtiar! Moga Allah Sudi Membantu...
Mode: Sayang Ibu , Sayang Ayah, Sayang Keluarga, Sayang Semuanya.. 


Dapatkan segera! Jangan terlambat..

Wahai anak-anak yang budiman di luar sana.. Apalah sangat si kecil Vivix nih jika nak di bandingkan besarnya pengorbanan ayah/ibu ..jerih perit mereka berjuang untuk membesarkan kita.. Allahu Rabbi.. Setidak-tidaknya tunjukkan kepada mereka anda sebenarnya peduli, prihatin terhadap mereka.. InshaAllah harga istimewa menanti anda.. yer..anda yang sedang membaca entri nih.. Selagi kesempatan masih berpihak kepada kita.. Selagi ruang itu masih ada...  Jom laa Sihat With Ummi..

0 comments:

Post a Comment