Tuesday, May 28, 2013

Jag Air Ajaib: Air Bersih di Rumah Anda..


Ada Yang Murah & Berbaloi..  Masih Memilih Yang Mahal?

Mungkin anda telah pun menghabiskan sejumlah wang yang besar untuk memasang penapis air di paip sinki di rumah anda.. Namun berapa kerapkah anda membersihkan filter penapis air yang sedang anda pasang di rumah? Jika jawabnya jarang-jarang dan mungkin juga hanya beberapa kali sahaja di cuci dalam setahun kerana kekangan masa anda. Maka saya mencadangkan Get Clean Water Pitcher Shaklee.


Ini belum termasuk lagi kerja-kerja memasang, menggantungkan, menyelenggara penapis air jenama pilihan anda.. Setujukah anda jika saya katakan ia begitu merumitkan?? Jika ianya anda hadiahkan kepada ayah/ibu di kampung yang berada pada usia emas dan anda tidak dapat memantau tahap kebersihan penapis air itu sendiri, filternya entah ada semut ke, habuk-habuk.... hmmm...KASIHAN MEREKA..  

Produk yang saya namakan Jag Air Ajaib SHAKLEE ini SENANG DI BAWA KEMANA-MANA, samada dalam musafir, percutian keluarga, balik kampung, melancong, berkelah dan sebagainya.. Kerja-kerja pemasangan AMAT MUDAH.. tidak perlu berhempas pulas, membuang masa anda memasang di paip sinki..sambung wayar itu dan ini .. dengan adanya jag air ni anda boleh letak di mana-mana sahaja.. atas meja makan, kabinet dapur, meja tetamu, dalam bilik.. semua boleh! Mudah kannn..   


Jika anda masih tercari-cari penapis air untuk di gunakan seisi rumah anda.. Maka saya syorkan Get Clean Water Pitcher Shaklee. Mengapa masih mahu membuang duit sebegitu banyak (mungkin mencecah 4 angka/ lebih mahal daripada produk ini) sedangkan anda mempunyai pilihan mampu milik ini. Get Clean Water Pitcher Shaklee murah je...  harga pasaran RM 460. HARGA ISTIMEWA pun ada. PM saya di SihatWithUmmi untuk harga istimewa..   


Keistimewaan Jag Air Ajaib Shaklee

SELAMAT: “Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain

Get Clean® Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.


PILIHAN BIJAK: Menjimatkan Kos

Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.


HANDAL: Lebih banyak air bersih pada setiap masa

Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.


MESRA ALAM: Memelihara alam sekitar

Get Clean® Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar

Sila Tempah Sekarang 

Jom realisasikan..1 rumah 1 Get Clean Water Pitcher Shaklee... Untuk kebaikan dan manfaat bersama.. PM saya segera untuk tempahan & harga istimewa... Jangan terlalu lewat membuat keputusan memilih! Pilihlaa yang murah, senang di pasang, mudah di gunakan, mudah di bawa bersama anda.. Pilihla  Get Clean Water Pitcher Shaklee....

0 comments:

Post a Comment