Monday, May 27, 2013

Multivitamin Terbaik Untuk Anak Anda..


Masih lagi tercari-cari supplement terbaik untuk anak anda? Hmmm... Barangkali sudah kerap ibu, ayah keluar masuk klinik swasta & kerajaan untuk rawatan kesihatan anak-anak..TETAPI tahap kesihatan masih sama..  Jangan pernah berputus asa, dan bersangka baiklah dengan Allah.. pasti ada rahsia atas segala rahsia.. Sempurnakan  ikhtiarmu, biarkan Allah melakukan rencanaNya..  


Saya faham bagaimana perasaan apabila anak yang masih kecil sering sakit, kurang selera makan, .. RISAU.. itu adalah ungkapan yg paling tepat untuk menterjemahkan segala rasa.. In shaa Allah di sini saya berusaha membantu sedaya mampu.. Berikut adalah cadangan supplement terbaik untuk anak-anak anda! Tidak salah untuk mecuba.. berikan peluang kepada mereka dan diri anda sendiri..

VITAMIN DAN KESESUAIAN PERINGKAT UMUR

UNTUK KANAK-KANAK 1-3 TAHUN -> Mealshake & Omega Guard

Shaklee Meal Shakes - membekalkan nutrien, anak kurang selera makan, untuk anak yg selalu demam/selsema/batuk/asma, sembelit, autisme/ADHD , juga  sesuai utk yang mengalami masalah tumbesaran, mengandungi Asid Folik, Biotin, kaya dengan Kalsium dan Magnesium yg di perlukan utk membina tulang dan sel-sel utk proses tumbesaran, Kaya dengan protein (tidak mengandungi lactosa) membantu pembinaan sel-sel kulit,kuku,rambut,organ,darah

Omega Guard- meningkatkan sistem imun badan, membekalkan DHA & EPA yang penting utk OTAK. Sesuai utk pesakit AUTISME/ADHD atau kanak2 hiperaktif, membaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus) dan penyakit buah pinggang, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migrain.


UNTUK KANAK-KANAK 4-12 TAHUN  -> Vita C Chewable, Vitalea for Children, Mealshake, Omega, Nutriferon 

Shaklee Chewable Vita C - Meningkatkan sistem imun badan kanak-kanak, menguatkan tulang, gigi dan gusi yang sihat, tidak mengandungi sebarang pewarna, perasa, pemanis ataupun pengawet tambahan


Vitalea for Children - Membekalkan nutrien seimbang untuk badan kanak-kanak, sumber kalsium pembina tulang, baik untuk kesihatan, bekalan harian untuk vitamin B, memenuhi keperluan 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh anak-anak.

DAPATKAN SEGERA

Saya mencadangkan kepada para ibu bapa mendapatkan supplement tersebut sebagai multivitamin kepada anak-anak anda. In shaa Allah, hari-hari mendatang akan di lalui dengan penuh keceriaan, kebahagiaan.. Sempurnakan ikhtiarmu wahai para ibu bapa budiman di luar sana..


0 comments:

Post a Comment