Thursday, September 26, 2013

Ya Allah.. Hilangkanlah Gastrik..

❥❥ Set Terbaik Untuk Menghilangkan Derita Gastrik ❥❥

******************************************************************************************************************
PM laju-laju sampai lebam-lebam di sini:

Like page SWU nih untuk tawaran hebat dengan harga Istimewa :

SMS/Whatsapp cepat-cepat untuk respon super duper cepat: 
☎ : 013-5601272
******************************************************************************************************************

♫ Oh ! Gastrikku.♪♪
Sudah cukup cukup sudah 
Cukup sampai disini saja 
Daripada ulu hatiku pedih 
Sabarku kau balas dengan sakit di dada. 

♪ Oh ! Gastrikku.. 
Sudah cukup cukup sudah 
Cukup sampai disini saja 
Daripada perutku terseksa ♫ 
Lebih baik ku dapatkan SET terbaek ni saja.. 

♪ ♪ T’lah berulangkali ku coba bersabar 
Ternyata sabarku tak berarti untukmu gastrikku ♪ 



Alahai... dah lama saya menyepi, dah lama tak 'berceramah' ( baca : promo) lebat-lebat kt blog nih.. Haish! muncul jer tetiba..siap dengan lirik lagu bagai lagi kan.. Macam mn bisnes nk berkembang pesat nih..sibuk buat lirik lagu rupa-rupanya :lol::lol::lol: Ntuk entri kali nih.. saya mahu membantu mereka-mereka yang x tahan daaa ngan gastrik yang menyerang perut hingga terasa pedih-pedih ulu hati.. Allahu Rabbi..


Punca  Utama Gastrik

Faktor UTAMA Penyakit gastrik adalah berpunca daripada amalan tabiat makan (minum pagi, makan tengahari dan makan malam) yang tidak mengikuti waktu yang tetap. Sebagai contoh kadang-kadang makan tengahari pukul 11.00, kadang-kadang pukul 12.00, kadang-kadang pukul 1.00, kadang-kadang pukul 2.00 dan kadang-kadang bila tersangat sibuk sampai pukul 4.00 petang belum makan tengah hari. Jadual pemakanan yang tidak teratur.. memang itu menjadi kesalahan utama kita sebenarnya.


Bahaya Gastrik!

Apabila amalan ini diteruskan untuk tempoh kira-kira 5 tahun, insyaAllah Allah akan memberikan penyakit gastrik. Setelah penyakit gastrik dikesan, namun tabiat ini masih diteruskan, insyaAllah dalam tempoh 2 tahun lagi, orang ini akan mendapat penyakit yang lebih serius lagi iaitu peptic ulcer atau ulser perut.


Memberku & Gastriknya..

Baru-baru nih, sahabat saya... berkongsi perihal gastrik yang di hidapinya..Allahu Akbar! Sakit perut datang tidak menentu, lagi menyakitkan apabila pedihnya sampi ke ulu hati..  datang time waktu semua orang lena di buai mimpi malam.. mungkin bagi orang yang tiada gastrik.. tidak mampu ntuk merasai derita penghidap gastrik... Kata orang lama-lama .... berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikulnya... Semoga Allah sudi menghilangkan kesakitan yang di tanggung slama nih. Allahumma Aaamiiin.



Dia telah mendapatkan ESP, Ostematrik .. sbb Peppermint Ginger Plus xde ready stok dgn saya... Alhamdulillah.. dengan izin daripada Allah... kesakitan yang di alami oleh nya berkurang.. Allahu Akbar! Semoga gastrik terus menghilang.... mudah-mudahan..  Aaamiiin... 


Sempurnakan Ikhtiar!

Saya cuma mahu membantu anda ntuk bebaskan diri drpd derita gastrik yg anda tanggung. Dapatkan Set Lengkap Merawat Gastrik daripada saya dengan HARGA ISTIMEWA segera ( baca: Harga Baek Punyer) ...  Sempurnakan Ikhtiar! Sempurnakan Ikhtiar! Sempurnakan Ikthiar! Moga Allah sudi membantu..


0 comments:

Post a Comment