Wednesday, August 28, 2013

Ashraff Muslim & Shaklee

Apa khabar semua? Saya doakan semoga semuanya sihat-sihat & baik belaka inshaAllah.. Saya percaya bulan nih ramai yang buat open house raya kan.. Mengeratkan silaturrahim, merapatkan ukhhwah.. ada yang tak menang tangan eh nak pi jemputan rumah terbuka eh? Lepas satu ..satu.. :lol:  Jangan gabraaa.. rileks, bertenang... 

Setakat yang mana sempat laaa..kalo x sempat & ada urusan lain-lain yg tak dapat di elakkan.. saya nasihatkan, jang lupa taw maklumkan kepada tuan rumah.. satgi, tak pasal-pasal dia kechik hati.. ingat tuh! Jaga hati dan perasaan orang, inshaAllah orang lain pun akan menjaga hati & perasaan anda.. (pesanan ikhlas daripada penaja.. hehehe)


Untuk entri kali nih, jom kita tengok apa kata ashraff muslim tentang shaklee... asyik baca je.. nak jugak tengok video kann..

Ashraff Muslim telah memberi pelbagai jenis supplement Shaklee (termasuklah ESP Shaklee, Vivix) kepada ayah beliau yang merupakan penghidap kencing manis, darah tinggi,dan gout.. Alhamdulillah,  dengan izin daripada Allah... ayah beliau semakin segar, dan menunjukkan petanda positif.... beliau sendiri telah menggunakan Vvix Shaklee.. dan alhamdulillah, dengan izin Allah semata-mata kesan yang cukup luar biasa pada wajah beliau..




Lagi komen beliau tentang Shaklee... Beliau juga telah berpuas hati setelah mencuba Vita-lea, B complex...


 


Sempurnakan ikhtiar! Moga Allah sudi membantu.. PM saya laju-laju di Sihat With Ummi untuk harga istimewa.. Tidak salah untuk mencuba, beri peluang kepada diri anda... Kita hanya mampu berusaha, natijah akhirnya.. serahkan segalanya kepada Allah Pemilik Mutlak segala sesuatu...

0 comments:

Post a Comment