Friday, August 23, 2013

[MESTI BACA] 1001 macam khasiat Vivix daa..

Alhamdullilah, rasanya masih belum terlambat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Idulfitri kepada semua... Sowi flight saya lambat ckit ..tu yang baru nak wish Hari Raya tuh.. Orang Jawa cakap " Better Late Than Never'.. tak gitu.. :lol:



Ada apa dengan Vivix??

Untuk entri kali nih, saya akan kurangkan membebal (baca: memujuk) anda. Biarlah gambar-gambar berikut bercerita... Vivix mempunya 1001 macam khasiat dan besar manfaat! Nah taw apa khasiatnya.. kena baca entri nih sampai abis taw.. Kamu yang tengah membelek page nih.. baca sampai ayat saya yg akhir eh..hehehe.


Sebelum tuh! Kalo anda wanita hamil/ menyusukan anak &kanak-kanak .. Maka anda taknak baca pun takpe.. Anda di beri kelonggaran! Jangan cuba-cuba yer.. Vivix tidak sesuai untuk anda! Ingat tuh! (ada ke kanak-kanak baca blog saye ye agak-agaknye.. hehehe) Pesanan iklas daripada penaja.. :lol:









Minuman  Vivix ™ ni merupakan kombinasi campuran Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Polifenol? Apa tuh??

Polifenol adalah kelompok zat kimia yang banyak ditemukan pada tumbuhan. Zat ini memiliki tanda khas yakni memiliki banyak gugus fenol dalam molekulnya. Ia berperanan  sebagai antioksidan yang baik untuk kesihatan. Antioksidan polifenol dapat mengurangi risiko penyakit jantung dan pembuluh darah dan kanser. Terdapat penelitian yang menyimpulkan polifenol dapat mengurangi risiko penyakit Alzheimer. Sila klik di sini untuk maklumat lanjut.




Vivix terbaik! 10 kali ganda HEBAT!




Malahan Vivix nih tiakde alkohol, pewarna/ perisa tambahan! Saya ulangi... MEMANG TAKDE! Ia menggunakan 100% bahan semula jadi. Sememangnya HALAL taw.. Sijil halal SHAKLEE mmg updated setiap tahun taw.. So jangan riso-riso lagi..



Apa itu Resveratol? 



Vivix mengandungi 4 bahan aktif yang kaya dengan Resveratol & Polifenol. Meh kita pakat tengok gambar nih ramai- ramai... Jom laaa..





Manfaat Resveratol!






Nah! Ini kata mereka...

Kita lihat & baca apa kata mereka yang telah minum Vivix nih.. Jom laaa baca..









Jomlaah PM segera!

Maka saya memujuk anda untuk segera mendapatkan Vivix adalah kerana besar manfaat & khasiatnya!
Rebutlah peluang ini.. kebaikannya untuk diri anda juga... Jangan lupa LIKE saya di page Sihat With Ummi.. Kita boleh ngobrol, bincang lebat-lebat di sana... Saya tunggu anda di sana.. PM saya untuk dapatkan harga Istimewa.... 

0 comments:

Post a Comment